Ilmainen toimitus
Verkkopankki, lasku, osamaksu (myös yrityksille)

Ohjeet

Maksuehdot ja -tavat
Verkkopankkiennakkomaksu ja tilisiirtoVisa, Visa Electron tai MasterCardKlarna - LaskuKlarna- TiliLasku vain yritysasiakkailleBussi- ja postiennakko

Tilaus

Toimitustavat
PostiMatkahuoltoKotiinkuljetus (Matkahuolto ja Posti)Kotiinkuljetuksen rajoitteet

Toimituskulut

Tuotteiden palautus

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet

Yleiset sopimusehdot



Maksuehdot

 

 

Verkkopankki, verkkomaksut 0 euroa
Ennakkomaksu, tilisiirto 0 euroa
Visa Electron, Visa, MasterCard 0 euroa
Klarna Lasku 4,90 euroa
Klarna Tili 0 euroa
Lasku yritysasiakkaille 0 euroa
Bussi- ja postiennakko 4,90 euroa



Suomen Verkkomaksut, verkkopankki

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.



Ennakkomaksu ja tilisiirto

Tuotteen voi tilata siten, että sähköpostissa lähetetty lasku maksetaan ennen tuotteen lähettämistä. Kun maksu näkyy tilillä, tuote lähetetään. 

Alkuun



Visa, Visa Electron tai MasterCard

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Grillikauppa.com Verkkokauppa (Edututor Oy) toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy. Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.
Suomen Verkkomaksut Oy y-tunnus: 2122839-7

Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830




Klarna - Lasku

Laskulla maksat helposti ja turvallisesti, kun tavara on ensin kotonasi. Maksuaika on 14 päivää. Maksumuistutuksesta veloitetaan voimassa olevan lainsäädännön mukainen muistutusmaksu, alkaen 5 euroa sekä kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7% lisäkorolla). 
Luottotiedot tarkistetaan ennen luoton myöntämistä ja toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Erillisistä kampanjoista ilmoitetaan erikseen.

Maksukohtainen laskutuslisä: 4,90 euroa. 




Klarna- Tili

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti.
Lisätietoa Klarna Lasku ja - Tili maksutavoista Klarna- tietosivultamme tai Klarnan kotisivuilta. Ennakkomaksu (tilisiirto)
Verkkokaupassa on käytössä ennakkomaksumaksutapa. Saat sähköpostitilausvahvistuksen mukana suoraan laskutustiedot tilaukseen liittyen. Toimitamme tilauksen, kun saamme kuittauksen maksusuorituksesta. Jos haluat, voit laittaa sähköpostilla kopion kuitistamyynti(at)grillikauppa.com. Kuittaamme tilaukseen toimitukseen pikaisesti.
Ei maksukohtaista laskutuslisää. 

Alkuun



Lasku vain yritysasiakkaille

Laskutetaan erikseen 14 päivän netto laskulla. Maksutapa käytössä vain yritysasiakkaille. Tarkistamme aina uuden asiakkaan luottotiedot ennen toimitusta.
Ei maksukohtaista laskutuslisää. 




Bussi- ja postiennakko

Posti- tai bussiennakolla maksu suoritetaan tuotteita noudettaessa (maksuvälineinä postissa käyvät käteinen, pankkikortit ja luottokortit). Kun tuote toimitetaan kotiinkuljetuksena, maksu suoritetaan tuotteen toimituksen yhteydessä. 
Maksukohtainen laskutuslisä: 4,90 euroa.




Tilaus

Mistä tiedän tilauksen lähteneen?

Saat tilaukseen liittyvän vahvistuksen sähköpostiisi. Tämän jälkeen saat sähköpostilla ilmoituksen ”Tilauksenne toimitettu kuljetukseen”. Sähköpostin mukana saat myös lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetystäsi osoitteessa www.posti.fi. Lähetyksen tiedot eivät välttämättä näy heti seurannassa, vaan ne päivittyvät yleensä pienellä viiveellä.



Kun tilaus on lähtenyt: koska ja miten saat pakettisi? 

Kun tilaus on toimitettu Itellan tai Matkahuollon kuljetukseen, tilauksenne noutaminen onnistuu lähetystunnuksella lähimmästä toimipisteestä. Itella ja Matkahuolto lähettävät sinulle kotiin myös saapumisilmoituksen, jota vastaan voit myös noutaa paketin lähimmästä toimipisteestä. 



Pidä lähetystunnus ja/tai saapumisilmoitus tallessa! 

(Jos käytit Postin Kotiinkuljetusta, tilaus toimitetaan Sinulle toimitusosoitteeseen, jonka mainitsit tilauksessa) 
Lähetykset kulkevat nopeasti!


Olemme saaneet hyvää palautetta nopeasta toimituksesta ja haluamme toimittaa tilaukset aina nopeasti asiakkaillemme. Kun saatte ”Tilauksenne toimitettu kuljetukseen”- viestin, lähetys on perillä jopa seuraavana päivänä (ennen klo 17 toimitetut paketit).
Toimitusaika



Toimitamme tuotteita 4–5 arkipäivänä viikossa. Mikäli toimituksessa on poikkeuksia, ilmoitamme siitä verkkokaupassa ja/tai tilauksen käsittelyn yhteydessä.


Pyrimme aina poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta. Jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi sinulle.


Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme, sillä tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu, ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa.

 


Toimitustavat


Nouto Posti ja SmartPost

Itella Economy on palvelu, jossa tilaus on noudettavissa klo 16.00 jälkeen lähimmästä postista seuraavana päivänä tilauksen lähettämisestä. Tilauksen yhteydessä saat seurantakoodin, jonka avulla seuraat lähetystäsi Itellan pakettiseurannasta.

Käytämme lähetysten toimittamiseen eri kuljetusyhtiöitä, jotta voimme toimittaa tilaukset mahdollisimman nopeasti ja kustannustehokkaasti.

Voit halutessasi valita myös SmartPost -vaihtoehdon kassalla. Tällöin paketti toimitetaan suoraan valitsemaasi SmartPostin pakettiautomaattiin. 




Nouto Matkahuollosta

Paketti toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen. Tilauksen yhteydessä saat seurantatunnuksen, jolla seuraat lähetyksen kulkua.

 


Kotiinkuljetus (Matkahuolto ja Itella)


Kotiinkuljetukset toimitetaan Matkahuollon ja Itellan kautta. Yksityishenkilöille soitetaan ennen toimitusta (jos puhelinnumero ilmoitettu tilauksessa) ja sovitaan toimitusajankohdasta. Yritysasiakkaille toimitamme lähetykset myös Itella Express Business Day 14 paketteina. Tilauksen yhteydessä saat seurantakoodin, jolla voit seurata lähetystäsi.




Kotiinkuljetuksen rajoitukset


Koska käytämme rahdin kuljettamisessa Itellan ja Matkahuollon palveluja, paketit kulkevat myös heidän ehtojensa mukaisesti. Esimerkiksi kesämökille toimitettava tuote on mahdollista tuoda vain siihen saakka, jonne Itellan ajoneuvolla on esteetön pääsy. Muussa tapauksessa vastaanottajan kanssa sovitaan paikka, jonne Itellan ajoneuvolla on esteetön pääsy. Esteetöntä pääsyä rajoittaa muun muassa mökin sijainti saarella. 

Mikäli tilauksen maksaa laskulla/osamaksulla, kotiinkuljetus on mahdollista vain viralliseen kotiosoitteeseen. Tällöin ei valitettavasti onnistu kesämökille tilaaminen.

 



Kun valitset Nouto Postista tai Matkahuollon Bussipaketin


Sähköinen saapumisilmoitus toimitetaan vastaanottajalle tekstiviestinä tai sähköpostina, jolloin lähetys on noudettavissa lähetystunnuksella lähimmästä Postista tai Matkahuollon toimipisteestä. Mikäli matkapuhelinnumeroa tai sähköpostia ei ole tiedossa toimitetaan saapumisilmoitus kirjeenä.

 


Toimituskulut

Alle 30 euron ostoksiin postikulut ovat seuraavat:

Smartpost 3,90 EUR
Postipaketti 4,90 EUR
Matkahuollon Lähellä -paketti 4,90 EUR

Yli 30 euron ostoksiin postitus lähimpään Postiin tai Matkahuollon toimipisteeseen kuluitta

Yli 125,00 euron Kotiinkuljetus-tilaukset, toimitamme rahtikuluitta ilmoitettuun toimitusosoitteeseen.

Alle 125 euron tilaukseen kotiinkuljetus: 10,00 EUR

Tukkuasiakkaiden rahtivapausraja 350,00€ alv0%

Tilauksiin ei lisätä pakkaus- tai käsittelykuluja. Huomioithan, että maksutavan valinta voi vaikuttaa kuluihin.

Mikäli lähetyksen toimitus on koonsa puolesta mahdollinen toimittaa kirjeitse, toimitamme alle 50 euron arvoiset tilaukset normaalisti kirjeitse suoraan toimitusosoitteeseen.



 

Myyntialue


Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Manner-Suomen alueelle. Sen lisäksi verkkokaupassa on valittavissa EU -maat Alankomaat, Espanja, Iso-Britannia, Kreikka, Liettua, Portugal, Ranska, Ruotsi, Saksa, Tanska ja Viro.

 


Tuotteiden palauttaminen 

Haluamme antaa kattavan kuvan tuotteistamme verkkokauppaamme sivuilla. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilausta. Joskus kuitenkin tuote ei sovi tarpeeseesi, voit palauttaa sen veloituksetta. 

Takuu- ja palautusasioissa pyydämme aina täyttämään asiakaspalvelun lomakkeen.

- Palautus on ilmaista!
- Palautettavaa tuotetta saa kokeilla. Tuotteeseen ei saa kuintenkaan syntyä mitään käyttämisen jälkiä tai vahinkoja, jotta tuote pysyy myyntikuntoisena. Kaikki tuotteen osat kuuluu palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan. 


- Tuotteen voi palauttaa 14 päivän aikana noudosta.
- Tuote tulee palauttaa Postin kautta! Muista, ettei tuotetta saa palauttaa millään muulla tavalla, ellei asiasta ole erikseen sovittu asiakaspalvelussa. Emme nouda esimerkiksi postiennakkona tai Matkahuollon kautta lähetettyjä paketteja.
- Jos tuotteella on muita palautusehtoja, niistä on mainittu aina erikseen tuotetiedoissa.
- Tuotteen palautus kestää normaalia postia pidempään. Palautus voi kulkea 4–12 arkipäivää ennen kuin saamme sen.
- Palautamme tilauksen kauppasumman tilillenne välittömästi, kun palautus on saapunut meille ja olemme sen käsitelleet.

 
 

 

Palautuksen teko-ohje

1. Pakkaa tuote/tuotteet hyvin kestävään pakettiin (esimerkiksi paketti, jossa lähetys on tullut).
2. Laita mukaan tietoa palautuksen syystä sekä yhteystietosi (esimerkiksi saamasi pakkauslista).
3. Vie palautettavat tuotteet postiin pakattuina ja suojattuina
.
4. Kerro postissa kyseessä olevan Edututor Oy:n asiakaspalautus (LED-valot 646485, rahtitunnus 803544).

Mikäli postissa ei löydetä osoitetta, tässä osoite muistiin:
LED-VALOT.FI VERKKOKAUPPA / Edututor Oy
Kannistontie 5
36220 Kangasala

 


Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet 

Valitettavasti kuljetusyhtiö huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto.

Kirjaa havaitut vauriot yhdessä tavaran luovuttajan kanssa rahtikirjaan!

Mikäli havaitset vaurioitumisen luovutuksen jälkeen, ota välittömästi yhteys kuljetusyhtiöön ja tee vahinkoilmoitus!
Ilmoita vauriosta välittömästi myös meille tilaukset(at)edututor.fi

Matkahuolto
Pakettipalvelujen ilmainen neuvontapalvelu: 0800 132 582 ma-pe klo 8.00-18.00

Itella
www.itella.fi/palaute
Asiakaspalvelu: 0200 77000 
Sähköposti: asiakaspalvelu(at)itella.com.

Postnord Logistics
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu (avoinna: ma-pe klo 7 – 18)
Puhelin: 010 572 8333
asiakaspalvelu.fi(at)postnord.com

Led-valot.fi (kaikissa toimitusehtoihin liittyvissä asioissa)
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: 
Sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu(at)led-valot.fi

Puhelimella: 010 3226 940



Online Stores Finland

YLEISET SOPIMUSEHDOT

1. YLEISET EHDOT

Online Stores Finland on Edututor Oy:n ( Y-tunnus 2357972-1) aputoiminimi, joka yllä pitää eri verkkokauppoja. Kussakin verkkokaupassa on selkeästi ilmoitettu tämä ja tarvittavat yhteystiedot sekä toimitusehdot kaikkine yksityiskohtineen.

Seuraavia yleisiä sopimusehtoja ainoastaan sovelletaan Online Stores Finlandin (jäljempänä OSF) ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.

OSF pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ilmenevät kunkin verkkokaupan tilaussivuilla. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan ellei laissa ole toisin määrätty.

OSF ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. OSF ilmoittaa Asiakkaalle niin pian kuin se on mahdollista sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä.


2. ASIAKAS

OSF myy palveluita ja tuotteita kuluttajille ja yrityksille.

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä. Nämä sopimusehdot eivät ole voimassa siltä osin kuin ne rajoittavat kuluttajan oikeuksia siitä mitä pakottavassa lainsäädännössä on määrätty.

Yritysasiakkaiden ja OSF verkkokaupan välisessä kauppasopimuksessa sovelletaan Suomen kauppalakia ellei näissä sopimusehdoissa tai asiakkaan kanssa ole toisin määrätty.

Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä mahdollisesti sähköpostiosoitteen. Yritysasiakkailta vaadittavat tiedot ovat yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköposti sekä y-tunnus, postiosoite, puhelinnumero tai -numerot ja tarvittaessa laskutusosoite.

Toimitusaika-arviot on laadittu maahantuojien ja valmistajien antamien tietojen perusteella. OSF tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua OSF:n järjestelmään.

Tietosuoja: Asiakkaiden tiedot on tallennettu OSF:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon.

OSF:llä on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten suoramarkkinointia) varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti. Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä kunkin verkkokaupan kotisivulla.

Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä OSF:n asiakaspalveluun.

3. TUOTTEET JA HINNASTO

Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Tuotteen hinnan noustessa ennen lähetyksen käsittelyä, tilatut tuotteet toimitetaan alkuperäisellä hinnalla. Jos tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy tuotteen hinta muutoshetken hinnan mukaisesti. Hinnan laskiessa toimitamme tuotteen automaattisesti uudella halvemmalla hinnalla.

Kuluttajalla on kuluttajansuojalain mukainen kaupan peruutusoikeus.

Tuotteet ja palvelut myydään aina sellaisina kuin ne ovat.


4. MAKSUTAVAT

Ajankohtainen lista maksutavoista löytyy kunkin verkkokaupan sivustolta.


5. TOIMITUSTAVAT

Ajankohtainen lista toimitustavoista löytyy kunkin verkkokaupan sivustolta.

Tilauksen käsittelyaika on keskimäärin 1-5 työpäivää automaattisen tilausvahvistuksen lähettämisestä. Kuljetusaika on yleensä 1-2 arkipäivää.

Palautusoikeus kuluttajalla on kuluttajansuojalain mukaisesti. Yritysasiakkaiden palautuksista sovitaan tapauskohtaisesti.

Palautusohjeet ovat kirjattu kunkin verkkokaupan yhteydessä.


6. TAKUU JA VIRHEVASTUU

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Ostaja on velvollinen tutustumaan tuotteen takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta.

OSF pidättää oikeuden todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet. Tähän on varattava aina 3-5 arkipäivää.

Mahdollisia tuotteiden huoltoa vaativat ohjeet ja huoltopaikat annetaan tapauskohtaisesti OSF:n asiakaspalvelusta.


7. REKLAMAATIO

Reklamaatiot ja erimielisyyksien käsittelyt ovat eritelty verkkokaupan toimitusehdoissa erikseen.


8. YRITYSKAUPASSA VASTUUN JAKAUTUMINEN

Tuotteet ja palvelut myydään aina sellaisena kuin ne ovat. OSF ei ole vastuussa tuotteiden tai palveluiden virheestä ja/tai käytöstä aiheutuneista välillisistä tai välittömistä kuluista, eikä tulonmenetyksestä.

OSF:n korvausvastuu rajoittuu aina näiden sopimusehtojen sisältöön ja enintään määrältään kauppahinnan palauttamiseen. Tuotevirhevastuu rajoittuu mahdolliseen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä.